Home Κορωνοϊος ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ο οικογενειακός γιατρός που αντιμετώπισε αντιδράσεις για τον εμβολιασμό παιδιών και την πρόκληση ανεπιθύμητων αντιδράσεων σε αυτά

ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ο οικογενειακός γιατρός που αντιμετώπισε αντιδράσεις για τον εμβολιασμό παιδιών και την πρόκληση ανεπιθύμητων αντιδράσεων σε αυτά

by _
0 comment 72 views
ΠΕΘΑΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ο οικογενειακός γιατρός που αντιμετώπισε αντιδράσεις για τον εμβολιασμό παιδιών και την πρόκληση ανεπιθύμητων αντιδράσεων σε αυτά
ΠΕΘΑΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ο οικογενειακός γιατρός που αντιμετώπισε αντιδράσεις για τον εμβολιασμό παιδιών και την πρόκληση ανεπιθύμητων αντιδράσεων σε αυτά

ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ο οικογενειακός γιατρός που αντιμετώπισε αντιδράσεις για τον εμβολιασμό παιδιών και την πρόκληση ανεπιθύμητων αντιδράσεων σε αυτά

Του Jim Hoft
Δημοσιεύθηκε 31 Δεκεμβρίου 2022 στις 1:40 μ.μ


Ένας Αυστραλός οικογενειακός γιατρός που δέχθηκε απειλές θανάτου από άτομα κατά των εμβολίων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αφού δύο παιδιά παρουσίασαν ανεπιθύμητες αντιδράσεις στο εμβόλιο Covid, πέθανε ξαφνικά.

Ο γεννημένος στο Χονγκ Κονγκ γιατρός Γουίλσον Τσιν, ο οποίος σπούδασε ιατρική στη Βρετανία για 14 χρόνια και διηύθυνε μια κλινική εμβολιασμού κατά του Covid κάτω των 12 ετών στη Χρυσή Ακτή, πέθανε λίγες μέρες πριν από τα Χριστούγεννα, ανέφερε η Daily Mail.



Ο θάνατος του Δρ Τσιν επιβεβαιώθηκε από τον διευθυντή του Pacific Pines MedCentres Deon Raju.

Σε συνέντευξή του στο Gold Coast Bulletin, δήλωσε ότι η αιτία θανάτου ήταν ιατρικά ζητήματα και «που δεν σχετίζονται με την ψυχική υγεία».

Νωρίτερα φέτος, ο Δρ Τσιν έγινε πρωτοσέλιδο αφού ξέσπασε σε κλάματα σε ένα βίντεο, αποκαλύπτοντας ότι είχε δεχτεί θανατικές απειλές από άτομα κατά των εμβολίων μετά από μια φήμη ότι δύο κορίτσια που λιποθύμησαν μετά από θεραπεία στο Pacific Pines MedCentres είχαν πράγματι πεθάνει.

Σύμφωνα με τον Δρ Τσιν, ήταν απλώς ένα φυσιολογικό περιστατικό λιποθυμίας που δεν είχε καμία σχέση με το εμβόλιο.

Δείτε το παρακάτω βίντεο:

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ >> thegatewaypundit.com/2022/12/family-doctor-faced-backlash-vaccinating-children-causing-severe-adverse-reactions-dies-suddenly/

 

 

 

You may also like

Είμαστε μια ομάδα που αποτελείται απο δημοσιογράφους, ερευνητές, εκφωνητές, οικονομολόγους και όχι μόνο. Αν έχετε τυχόν ερωτήσεις, είμαστε στη διάθεσή σας στο ακόλουθο e-mail.

Contact: [email protected]

@ 2022 – All Right Reserved. Designed and Developed by WebLegends.gr