Home ΙΣΤΟΡΙΑΌταν ο Γ. Παπαδόπουλος πήρε Βραβείο Όσκαρ Οικονομίας από τον Ο.Ο.Σ.Α. για μεγάλη οικονομική ανάπτυξη που έφερε στην Ελλάδα!!!

Όταν ο Γ. Παπαδόπουλος πήρε Βραβείο Όσκαρ Οικονομίας από τον Ο.Ο.Σ.Α. για μεγάλη οικονομική ανάπτυξη που έφερε στην Ελλάδα!!!

by _
0 comments 2.2K views
Όταν ο Γ. Παπαδόπουλος πήρε Βραβείο Όσκαρ Οικονομίας από τον Ο.Ο.Σ.Α. για μεγάλη οικονομική ανάπτυξη που έφερε στην Ελλάδα!!!

Όταν ο Γ. Παπαδόπουλος πήρε Βραβείο Όσκαρ Οικονομίας από τον Ο.Ο.Σ.Α. για μεγάλη οικονομική ανάπτυξη που έφερε στην Ελλάδα!!!

Το 1972, δηλαδή, μέσα σε 5 χρόνια, Γεώργιος Παπαδόπουλος πήρε Βραβείο Όσκαρ Οικονομίας από τον Ο.Ο.Σ.Α., (Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης)

Και με τους δήθεν «δημοκράτες» έχουμε ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ και χρωστάμε -τάχα μου– και 400 δις!!!

 

You may also like