Home Είναι που δεν είχαμε πετρέλαιο..για αυτό έχουμε 4 μνημόνια

Είναι που δεν είχαμε πετρέλαιο..για αυτό έχουμε 4 μνημόνια

by John Kountouris
0 comments 456 views

Είναι που δεν είχαμε πετρέλαιο..για αυτό έχουμε 4 μνημόνια

Πατήστε εδώ για το κλιπ!…

Screen Shot 2016-01-14 at 7.10.26 AM.png