ΒΟΜΒΑ &….ΤΕΛΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ – Αναμνηστική δόση Pfizer αναφέρεται ως αιτία θανάτου σε αυτοψία και πιστοποιητικό θανάτου 26χρονου, μετά την εντολή εμβολίου της εργασίας του


Image Credit: ChildrensHealthDefense.org

Αναμνηστική δόση Pfizer αναφέρεται ως αιτία θανάτου στην αυτοψία και το πιστοποιητικό θανάτου 26χρονου, μετά την εντολή εμβολίου της εργασίας του


-Του ερευνητή – δημοσιογράφου Ιωάννη Κουντούρη | 12 Ιαν. 2022 | I12:58 | Λος Άντζελες | Βρείτε με και στα Social Media!: Facebook • Twitter • Instagram • LinkedIn 


του Adan Salazar
12 Ιανουαρίου 2022, 12:22 μ.μ

«Θα νομίζατε ότι το CDC θα είχε επικοινωνήσει μαζί μας αμέσως μετά το θάνατο ενός παιδιού από αντίδραση σε ένα εμβόλιο για τον COVID, που έχει τεκμηριωθεί στο πιστοποιητικό θανάτου και την αυτοψία του»…

Η οικογένεια του 26χρονου Τζόζεφ Κίτινγκ εξακολουθεί να θρηνεί μετά από ένα αναμνηστικό εμβόλιο Pfizer Covid-19 που οδήγησε στον πρόωρο θάνατό του από μυοκαρδίτιδα τον περασμένο Νοέμβριο.

Η επίσημη έκθεση νεκροψίας του άνδρα από τη Νότια Ντακότα, που ελήφθη αποκλειστικά από το Children’s Health Defense.org, δείχνει ότι έπασχε από «πολυεστιακή μυοκαρδίτιδα» λίγες μέρες μετά την τρίτη δόση του πειραματικού εμβολίου mRNA, το οποίο η οικογένειά του είπε ότι απαιτούνταν από το επάγγελμά του.

Ωστόσο, αυτό δεν ήταν ένα θέμα για τον Keating, τον οποίο η οικογένειά του περιέγραψε ως υπέρ του εμβολίου.

Η κάρτα εμβολίου CDC του Keating τεκμηριώνει την πρώτη και τη δεύτερη δόση της πειραματικής γονιδιακής θεραπείας της Pfizer στις 26 Μαρτίου και 16 Απριλίου 2021, αντίστοιχα.



Περίμενε αρκετούς μήνες πριν πάρει μια τρίτη αναμνηστική δόση τη Δευτέρα, 8 Νοεμβρίου.

Μέσα σε λίγες μέρες η υγεία του Keating επιδεινώθηκε και δεν ήταν πλέον σε θέση να εργαστεί λόγω δύσπνοιας.

«Τρίτη και Τετάρτη ήταν καλά», περιέγραψε η μητέρα του Keating, Cayleen, «αλλά το πρωί της Πέμπτης – 72 ώρες μετά το αναμνηστικό – τηλεφώνησε και είπε ότι είχε πονόλαιμο».

Η Μέγκαν Ρέντσοου του Defender αναφέρει πώς η οικογένεια δεν είχε ενδείξεις ότι η καρδιά του Κίτινγκ σύντομα θα καταρρεύσει και πίστευε ότι αντιμετώπιζε ήπιες παρενέργειες…

Η έκθεση της νεκροψίας σημειώνει ότι το Apple Watch του Keating κατέγραψε έναν εξαιρετικά υψηλό καρδιακό ρυθμό το πρωί του θανάτου του:



«Το Apple ρολόι του δεν κατέγραψε καμία καρδιακή δραστηριότητα μετά τις 1959 ώρες. Δεν απάντησε σε μήνυμα στις 21:00. Στις 13 Νοεμβρίου δεν έστειλε μήνυμα στη μητέρα του το πρωί όπως έκανε συνήθως και η οικογένειά του τον βρήκε στη συνέχεια νεκρό στην ανακλινόμενη πολυθρόνα του».

Ένα πιστοποιητικό θανάτου που εκδόθηκε από την Πολιτεία της Νότιας Ντακότα και ελήφθη από τον Defender αναφέρει την αιτία θανάτου του Keating από «πολυεστιακή μυοκαρδίτιδα που αφορά την αριστερή κοιλία και το διάφραγμα», με μια δεύτερη αιτία θανάτου να αναφέρεται ως «Πρόσφατο ενισχυτικό εμβόλιο Pfizer Covid-19».

Η μητέρα του Keating λέει ότι είναι χαρούμενη που ενέκρινε τη διενέργεια αυτοψίας καθώς είναι η οριστική απόδειξη ότι το εμβόλιο ήταν αυτό που προκάλεσε το θάνατο του γιου της.

«Είναι τεκμηριωμένη απόδειξη», είπε η Cayleen στον Defender. «Πέθανε απευθίας από την ενισχυτική δόση της Pfizer».

Η οικογένεια λέει ότι παρά τον εκπληκτικό χαρακτήρα του θανάτου του Κίτινγκ και των επίσημων εγγράφων, δεν έχει ακόμη επικοινωνήσει μαζί τούς ούτε το CDC ούτε η FDA ή οποιαδήποτε άλλη ομοσπονδιακή υπηρεσία υγείας σχετικά με τον θάνατό του.

«Θα νομίζατε ότι το CDC θα είχε επικοινωνήσει μαζί μας αμέσως μετά το θάνατο ενός παιδιού από αντίδραση σε ένα εμβόλιο για τον COVID, που έχει τεκμηριωθεί στο πιστοποιητικό θανάτου και την αυτοψία του» παραπονέθηκε η Cayleen. «Θα νομίζατε ότι το CDC θα είχε καλέσει τον παθολόγο».

Και πρόσθεσε: «Δεν ακούσαμε καμία απάντηση. Επικοινωνήσαμε με τον τοπικό σταθμό ειδήσεων για να μάθουμε ότι συνέβη αυτό και είπαν ότι τα χέρια τους ήταν δεμένα. Τηλεφωνήσαμε στον παθολόγο, χωρίς κανένα σχόλιο. Ο κυβερνήτης, ουδέν σχόλιον. Υπουργείο Υγείας, ουδέν σχόλιον. Το CDC, ουδέν σχόλιον. Επομένως, κανείς δεν μιλάει γι’ αυτό».



Η οικογένεια ζητάει τώρα να αποδοθεί δικαιοσύνη για τον γιο της προειδοποιώντας τους άλλους για τις δυνητικά θανατηφόρες συνέπειες της λήψης των τρυπημάτων, οι οποίες προφανώς μπορεί να εκδηλωθούν με ελάχιστα ή καθόλου συμπτώματα.

«Θέλω απαντήσεις και θέλω η Pfizer και το CDC να με καλέσουν και να μου πουν τι πήγε στραβά. Θέλω να σώσω ένα άλλο παιδί», επιμένει μια πενμένη Cayleen.

Διαβάστε περισσότερα για την περίπτωση του Joseph Keating @ Children’s Health Defense.org.

________________

ΠΗΓΗ >> https://childrenshealthdefense.org/defender/joseph-keating-autopsy-death-myocarditis-pfizer-covid-vaccine/

 


GUTE-URLS

Wordpress is loading infos from childrenshealthdefense

Please wait for API server guteurls.de to collect data from
childrenshealthdefense.org/wp-content/upl...